wtorek, 2 lipca 2013

Nowe nabytki!

Ponieważ czekają mnie dwie wyprawy lotnicze po 18 godzin każda, w sumie jedna już za mną, bo parę godzin temu doleciałam na miejsce, wybrałam się w sobotę na małe zakupy. Nie żebym nie miała w domu stosiku nie przeczytanych książek. Po prostu każdy powód jest dobry, żeby coś kupić. Kupiłam dwie książeczki, które powinny mi zapewnić zajęcie podczas lotów oraz dwóch tygodni dojeżdżania metrem do pracy przez pół Montrealu. Oto moje najnowsze nabytki:

1. Lisa Randall: Pukając do nieba bram. Jak fizyka pomaga zrozumieć Wszechświat.


2. Terry Goodkind: Bractwo Czystej Krwi

Pozdrawiam z Kanady.

3 komentarze:

  1. O książkach Goodkinda słyszałam w sumie same dobre rzeczy, ale dotychczas żadnej jeszcze nie miałam okazji przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się z opiniami, że do czwartego, piątek tomu czyta się fajnie. Potem bywa róźnie. Zobaczymy. Pierwsze dwa tomy, moim zdaniem, z całą pewnością warto przeczytać.

      Usuń
  2. O książkach nie słyszałam, aczkolwiek wydają się być ciekawymi pozycjami.

    OdpowiedzUsuń